Po zadani údajov sa rodičom neukazuje športový klub. Čo robiť?
1.
skontrolujte v EduPage športového klubu, aké sú pre rodičov zadané emailové adresy. Napr. či sa pri zadávaní údajov nespravil preklep.
Kontá sa rodičom automaticky prepoja na rôznych školách len na základe rovnakej emailovej adresy.
Pozor!, jedna emailová adresa musí byť pre to isté meno a priezvisko rodiča. Napr. spoločné "rodinné emailové adresy" treba zadať pre toho istého jedného rodiča. Inak sa kontá nedokážu spárovať.
2.
Rodičia nevedia ako sa majú prepnúť do EduPage športového klubu. Odporučte im tento postup:
Ako sa v rodičovskom konte prepínať medzi deťmi?
3.
EduPage športového klubu sa rodičom zatiaľ automaticky nenačítal. Dá sa vyvolať načítanie zmien, odporučte rodičom tento postup:
Dieťa nastúpilo na novú školu, ale v aplikácii ho stále nevidím
3.
Ak sa jedná o komlikovanejšiu situáciu, požiadajte rodiča, aby kontaktoval priamo technickú podporu pre EduPage na adrese: sport@asc.sk .
V správe priložte odfotenú obrazovku, kde vidno problém s prihlásením.
help.edupage.org/?lang_id=8&id=u3685
Viac návodov: Športové kluby