Ako nahlásiť poruchu/problém v učebni, Nahlásiť IT poruchu/problém v učebni

Slovenčina Čeština

Ak to váš školský administrátor povolí, ako učiteľ môžete nahlásiť poruchu/problém v učebniach vašej školy. V EduPage je dostupný rovnaký typ žiadosti aj pre nahlásenie IT závady - Nahlásiť IT poruchu/problém v učebni. Podľa typu závady je tak aj žiadosť delegovaná na adekvátneho riešiteľa.

Stlačte tlačidlo Štart v ľavom hornom rohu a z obľúbených položiek vyberte Žiadosť:

Vyberte si konkrétny typ žiadosti - Nahlásiť poruchu/problém v učebni:

Postupne vyplňte jednotlivé polia:
Vyberte učebňu, v ktorej je zistená porucha

Prioritizujte vami nahlásenú poruchu, je to dôležitá informácia pre údržbára/školníka, príp. na správcu siete a IT.

Opíšte vzniknutý problém/poruchu a žiadosť uložte:

Do žiadosti je možné vložiť aj prílohu, napríklad fotodokumentáciu problému:

Po stlačení tlačidla „Uložiť“ bude žiadosť zaradená do zoznamu žiadostí čakajúcich na schválenie. Vašu žiadosť si môžete skontrolovať v sekcii Moje žiadosti podľa jej stavu. Všimnite si možnosti stavu vašej požiadavky. V tomto prípade po jej schválení je rovnako dôležitý aj oznam o oprave poruchy/vyriešení problému - zmena stavu na 'Hotovo'.

O schválení/vybavení alebo zamietnutí žiadosti budete rovnako informovaný aj správou či už vo webovej aplikácii, alebo v mobilnej aplikácii na vašom smartfóne: